Gårdagens strapatser

Är det whiskey i kaffet eller?

Öppet hus i skolan igår. Det är Ellens och mitt bästa öppet hus någonsin.
Den största anledningen till att man är där är för att man får gratis fika. Det inkluderar kaffe, alltså gratis kaffe! Då kan i alla fall inte jag kontrollera mitt drickande, och för Ellen blev det kanske några koppar för mycket?


Sal 11. Gå inte in där, vi orkade inte städa efter oss.

Idag var jag inte så sugen på kaffe, jag har ett blåmärke i pannan och jag tror att Per kanske kommer skicka arga mejl till mig (det har hänt förut).

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha. älskar sättet du skriver på. hittade aldrig dig på öppet hus :o.

2008-11-23 @ 14:19:48
URL: http://slaughter.blogg.se/
Postat av: Benke

Säger som Linnéa.

Ultimata bilden också.

2008-11-23 @ 22:27:11
URL: http://detvarkaisersomsadet.blogspot.com
Postat av: Lisa

Linnea: Jag var där hela kvällen. o:



Benke: Du är ju modellen! 8-)

2008-11-24 @ 17:09:29
Postat av: Sofie

Attan att jag var sjuk, annars hade jag lätt varit där. ;;

2008-11-28 @ 18:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0