Fjorton år och ingen folköl

 
The New Kid

Okej, så här är det. Igår hade jag gjort mig jättefin; jag hade letat fram min fina prickiga kjol, fått till eyelinern helt perfekt och i håret hade jag mitt finaste hårspänne. Jag skulle träffa Paulina och spela biljard. Innan det tänkte vi att vi borde dricka lite folköl för vi vill vara fjortisar. Vi går till den där parken vid Fridhemsplan och minglar med våra låtsaskompisar och har jättetrevligt med vårt sexpack. Men nej, vi ska ju inte alls få ha trevligt för då kommer polisen och tar oss. ??? För att vi dricker folköl (=typ vatten), men vi kunde ju faktikst ha blivit våldtagna och hoppat framför tåg! Då blev det bara Donken och träffa fulla klasskompisar och glass. Glass som laktosintoleranta Lisa inte borde ha ätit, insåg jag sen.


Kommentarer
Postat av: johanna

skyll dig själv.

2009-10-30 @ 11:01:52
Postat av: Lisa

):

2009-10-30 @ 13:08:34
Postat av: fjortis #2

inte vårt fel, jävla rättsystem!

2009-11-01 @ 17:34:34
Postat av: Kaah

så jävla orimligt

2009-11-02 @ 12:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0