Kommentarerna på Lars Vilks blogg <3

"det du gör är ingen konst det är bara porr och inget annat.om du inte vet någoting om profeten muhammed så drå åt helvete och rita om något annat .du säger att det är yttrandefrihet . vi är inte emot det men vi är emot dina lögner när du publicerar lögn om profeten jag är hundra procent säker på att du vet inget om han ,men det du vill bara att du ska jävlas med muslimer.vad har du förtjänat efter all detta lita extra pengar kanske inget mer de som springer och hajjar på dig nu efter några månader bara de komer kasta dig i sopptunna för att din uppgift som du jävlade med muslimer är slut .kan du säga till mig varför ingen hörde av dig innan dess .du har bara gjort hat mellan folk ,Vad är vitsen med att ständigt förolämpa muslimer? Vill du visa att de är våldsbenägna? Vad är du då ?”det är ingen ursäkt att du inte tror på nån relijon . vi väntar inte på dig att du ska bli muslim islam behöver inte dig ,vi är många och vi kommer att spridas i hela värden och efter den här händelse tro mig att fler och fler kommer att bli muslimer tro mig ."

Kommentarer
Postat av: kaah

alltså jag sparade inlägget så jag kan läsa om igen

2010-05-27 @ 23:04:29
Postat av: Lisa

Bra att du inte slängde det i sopptunna.

2010-05-28 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0