Blå

Efter en tids tänkande har jag kommit fram till att den bästa hårfärgen är blå. Det är lite lagom roligt och passar till alla mina hårspännen. Vill ha blått hår.
   På delad andraplats kommer rosa och grön. Rosa har jag haft typ tre gånger och det är så fint! (Eller så var det bara jag som tyckte det, h3h3.) Dock känner jag inte för att ha så ljust hår just nu (tycker ljusrosa är finast). Grönt känns lite för coolt för mig, är inte så cool.
   På delad tredjeplats kommer svart och blont. Har svart nu. Det är fint och passar till allt, men är såsåså tråkigt ibland. Och utväxten kan vara den fulaste någonsin när man är ganska blond, som jag är. Dessutom är jag fett fattig och har inte råd att färga så ofta. Alla som har varit vitblonda vet varför jag inte orkar vara det igen. Så. Bra.
   Problemet är att jag inte kan ha blått hår eftersom jag tänkte söka jobb till våren, och kommer nog inte lyckas så bra med en alltför extrem hårfärg - det är redan svårt som det är. Så länge tröstar jag mig med lite blått läppstift. Älskar blått läppstift.



Kommentarer
Postat av: paulina

så fint! på tisdag! tycker du ska färga blått, sen kan du ha mössa på arbetsintervjun. eller det är oartig förresten, du får ha peruk. (eller sjalett?)

2010-11-12 @ 14:06:21
Postat av: Lisa

Om jag har sjal eller liknande kanske de tror att jag är muslim, och då får man ju inte heller några jobb.

Kanske en blå peruk? Fast tycker det verkar så obekvämt.

2010-11-12 @ 20:19:18
Postat av: paulina

jag röstar på muslim!

2010-11-24 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0